Pazarlamaya Giriş, Satış ve Satış Yönetimi Sertifika Programı

Bu eğitim 5/11/2018 tarihinde başlıyor, Hemen online kayıt yaptırabilirsiniz.
Eğitim Süresi
36 Saat, Başlangıç: 5/11/2018 - Bitiş: 26/12/2018
Eğitim Günleri
Pazartesi,Çarşamba 18:30-21:20
Eğitim Ücreti
1,400.00 TL (%8 KDV dahildir.)
Kontenjan
20
- Eğitim ücretinin tamamının kayıt esnasında ödenmesi durumunda %5 indirim uygulanmaktadır.
- Daha önceden eğitimlerimize katılmış kursiyerlerimize %10 indirim uygulanmaktadır.
- İki indirim birleştirilemez, bu durumda en yüksek oranlı indirim geçerlidir.
-Eğitimlerimizde TOBB ETÜ öğrencilerine özel %30 indirim uygulanmaktadır.
-Aynı kurumdan 3 veya daha fazla kişi katılması durumunda kişi başı % 10 indirim uygulanmaktadır.
-Eğitimlerimizde TOBB ETÜ Mezunlarına özel %25 indirim uygulanmaktadır.
-Eğitimlerimizde TOBB ETÜ Mezunlar Derneği üyelerine özel %30 indirim uygulanmaktadır.
-Merkezimiz yeterli kontenjan oluşmaması durumunda eğitimi başlatmama kararı alabilecektir. Bu durumda eğitim ücretleri kayıt yaptırmış olan kişilerin hesaplarına iade edilecektir.
-Bonus özellikli kartlara 4 taksit uygulanmaktadır.
Eğitim detayı

Pazarlama, satış ve müşteri ilişkileri yönetimine ilişkin uygulamaya dönük ve kapsamlı bir içeriğe sahip olan bu eğitimle amacımız, bu alanda çalışan veya çalışmak isteyen kişilere, yoğun sınıf içi uygulamalara yer vererek, detaylı bilgi aktarmaktır.

Eğitim, konusunda uzman ve deneyimli eğitmenimiz tarafından verilmektedir.

Eğitime % 70 devam mecburiyeti bulunmaktadır. Ayrıca sertifikaya hak kazanabilmek için eğitim sonunda yapılacak yazılı sınavdan 60 ve üzerinde not alınması gerekmektedir.

PROGRAMIN İÇERİĞİ:

  • Pazarlamaya giriş
  • Pazarlama kavramı
  • Trendler, son yıllardaki gelişmeler
  • Pazarlama karması (4P)
    • Segmentasyon
    • Konumlandırma
    • Marka yönetimi
    • Tüketici davranışları, algısı ve nöropazarlama
    • Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)
  • Satış Kavramı
  • Pazarlama ve Satış Kavramları Karşılaştırması
  • Satış Çeşitleri
  • Satış İletişimi
  1.  
    1. Temel Hedef 
    2. Satışta Beden Dili
    3. Birey ve Kurum Olarak İletişim Sürecinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
    4. İletişim Kururken Yapılması Gereken Davranışlar ve Yapılan Hatalar
  • Profesyonel Görünüm
  1.  
    1. İlk İzlenim
    2. Sevilebilirlik
  • Satışta Sunum Teknikleri
  • Satışta Sorumluluklar
  • Satış Aşamaları
  • Ürün ve Hizmet
  • Rekabet Yönetimi
  • Rakip Ürün – Üretici
  • Fayda Teorisi (Müşterimin Müşterisinin Faydası)
  • Müşteri İlişkileri ve Takibi
  1.  
    1. Müşteri Bulmak
    2. Değerlendirmek – Potansiyel / Olası
    3. Müşteri Takibi
  • Ziyaret Planlaması
  1.  
    1. Randevu Almak
    2. Bir Sonraki Ziyaret
    3. Ziyaret Sonrası
  • Dinlemek ve Müşterinin İşini Anlamak
  • Sağlam Bağlar Kurmak
  • Sözleri Yerine Getirmek
  • Müşteri Kriz Yönetimi
  • İtiraz Karşılama Teknikleri
  • İkna (Mantıksal, Duyusal, Duygusal)
  • Pazarlık
  • Satış Kapatma
  • Müşteri Gereksinim Analizi
  • Risk Analizi
  • Satış Ekipleri Yönetimi
  1.  
    1. İşe alma / girme
    2. İşten çıkarma / çıkarılma
    3. Performans değerlendirmesi
    4. Yönetimsel sorumluluklar
    5. Eğtimsel sorumluluklar